Geen woorden voor…? Wij wel!

wendyenkris@touchedbyaword.be

Touched by a Word bestaat uit 2 mensen, Kris en Wendy. Wij zijn niet alleen een team voor Touched by a Word, sinds wij elkaar 20 jaar geleden in het fitnesscenter leerden kennen ook in het dagelijkse leven onafscheidelijk.

Kris is reeds meer dan 15 jaar zelfstandig personal trainer. Naast zijn sportieve activiteiten als coach schreef hij ook massa’s teksten voor zijn klanten, niet enkel over sport en beweging maar (omdat hij aanvoelde dat daar een nood voor was) ook over persoonlijke ontwikkeling en mental coaching.

De personal trainingzaak draaide goed genoeg op mond tot mond reclame, dus het heeft lang geduurd voor wij dachten aan een eigen website. Het was gewoon niet nodig. Omdat we uiteindelijk toch meer wilden doen met alle teksten die we hadden beslisten we om een website te laten ontwikkelen. Op dat moment ging een hele nieuwe wereld voor ons open. Alles was nieuw en ook overweldigend: teksten, tags, headlines, metateksten, SEO, nadenken over onze missie… We zagen sterretjes.

Van meetaf aan hadden we beslist dat we voor onze website een dynamische site wilden waar we zelf ook dingen konden toevoegen of wijzigen. Dit bleek nog wel een tijdrovend leerproces te zijn. Maar door te zoeken vonden we… Toen al bedachten we dat het misschien een idee kon zijn om anderen tijd te besparen met alles wat we hierover leerden.

Kris en ik vullen elkaar hierin perfect aan: Kris is niet alleen de creatieveling in huis, hij is ook degene die marketing en sales ervaring heeft. Ikzelf ben een kei in organiseren, onderzoeken en in praktijk omzetten. Ik ben ook een eeuwige student en marketing is iets mij heel erg interesseert. Daarnaast zorgt mijn taalopleiding ervoor dat ik ook de editor van dienst ben.

Bij het grasduinen in oude schrijfsels van Kris ontdekten we een bundeltje met teksten onder de titel Touched by a Word. Meteen wist ik dat dit de naam van ons nieuwe project zou zijn. Met de juiste woorden kan je mensen raken. Met Touched by a Word willen wij helpen om jouw visie zodanig te verwoorden dat je de juiste mensen aanspreekt en dat je hen kan overtuigen waar jij als ondernemer voor staat.

Kleine solo-ondernemers zijn dikwijls heel goed in wat ze doen, maar missen soms de commerciële flair en marketing inzichten om hun product of dienst op de juiste manier te omschrijven en te promoten en hun zaak optimaal te laten renderen. Bovendien hebben ze niet altijd tijd en zin om zich met content marketing bezig te houden.

Wij houden van het motto: schoenmaker blijf bij je leest, dus wij richten ons vooral op ondernemers actief in fitness, gezondheid en sport.

Wil je weten op welke manieren wij jou kunnen ondersteunen? Bekijk ons aanbod.

Heb je een opmerking of een vraag, je kan ons altijd vrijblijvend contacteren via mail.

Dan wens ik jou nog een zeer fijne dag,

Wendy